Skip to content
Ved å samle alle her i Kongens gate, har vi kunnet tilby kundene våre enda bedre service, sier Lars Erik Andresen (t.v.), Jeanette Brynildsen og Raymond Brynildsen i Fargerike. Foto: Ingeborg Øien Thorsland

Koronaen har forbedret servicetilbudet vårt

Ved å samle alle her i Kongens gate, har vi kunnet tilby kundene våre enda bedre service, sier Lars Erik Andresen (t.v.), Jeanette Brynildsen og Raymond Brunildsen

De fleste av oss har dårlige erfaringer med Covid-19 pandemien og alle problemene den har medført. Men hos Bretun Interiør førte koronaen til en bedre måte å drive butikk på. Til kundenes store glede …

  • Når vi er flere på jobb, kan vi bruke mer tid på hver enkelt kunde
  • Kundene får lettere tilgang til fagekspertene våre
  • Vi får mer tid til konsultasjon og til å drive rådgivning i butikken
  • Vi kan lettere sette oss inn i og diskutere de problemstillingene vedrørende hus og hjem som kundene kommer med
  • Og vi kan lettere finne frem til løsninger som passer akkurat for dem
  • Den økte kapasiteten vår gir oss også muligheter til å foreta mange flere hjemmebesøk enn vi har gjort tidligere

Tydeligvis har kundene satt pris på dette, for Bretun Interiør har aldri opplevd så stor tilstrømming av kunder tidligere. 

Etter nøye rådslagning med våre ansatte, besluttet vi derfor å flytte hele virksomheten vår til Kongens gate. Alle er enige om at vi på denne måten kan tilby kundene mer av det vi er gode på. Og vi kommer til å være minst like mange ansatte som før, lover Jeanette Brynildsen.